k o n n i c h i w a ♥ m i n n a ^^

girl - 17 years old - from Czech Republic - loving anime, manga and all asian things - cosplayer - singer - and really crazy person ^^

4/15/2013

AnimeFest is coming too soon! >,<"

 25 days to go ~ !!!


yo... nestíháméééé... ale musíme to dokázat!! Paruka na Gajeela je konečně doma takže teď už jen sbírám všude možně odvahu na to, abych začala stříhat O,O" joo, mám z toho strach -,-" kdo by neměl?! 

http://25.media.tumblr.com/tumblr_mcwpydNRPS1r5km6no1_500.jpg 

ano, takhle bych trávila víkendy nejradši.. ale mám koncerty a soutěže takže na to není čas T.T


jen tak btw. z mého nudného života:

  • minulou středu jsem byla na pěvecké soutěži. byl to super den, moc jsme se se svojí kamarádkou Yomiko bavila a obě jsme si odvezly krásná 3. místa, což byl při počtu účastníků opravdu super výsledek!

  • dneska mi přišly galaxy legíny a mám z nich šílenou radost :3

  •  sobotní večeře :3 jen já a... OVOCE ♥
  • Strašně moc jsem se zamilovala do těchto creeperek: 
... jenomže... mám nohu jako slon a nemají nikde velikost... tudíž mám smůlu TwT

Jenom tak sem musím dát tyhle dva krásné gify *w* 
http://25.media.tumblr.com/73dec4442975e9530b22b6735401d2be/tumblr_mfspo2YWfF1s14h1mo1_500.gif

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m794b0SpDc1qlyd69o1_500.gif 
A teď už mizím :3

Snad už v příštím článku budu moci uvést nějaký pokrok na cosplayích ^^
Mějte se zatím krásně~ !

*viděl někdo z vás anime Pandora Hearts? :3 *

 

wolfie^^

2 komentáře:

  1. S cosplayem přeju hodně štěstí, snad to s přítelem stihnete! n.n Jinak musím říct, že zpíváš fakt nádherně a ani se nedivím, že jsi se umístila tak dobře :3 Woah, ty legíny jsou úžasný! Brala bych je mít doma :DD Ta fotka je tak cute~ příjdeš mi hrozně roztomilá :33 *závidí XD* Ty boty jsou skvělý, taky bych brala nějaké ty boty na platformách (mě se hlavně líbí ty conversky). Bohužel s tou velikostí mám taky problém no.. PS: Na Advíku se musíme potkat! Možná, že tam bude i Mikki :3

    OdpovědětVymazat
  2. Ty legíny jsou úžasné! *-* <3 Mám v plánu si taky nějaké pořídit :) Mimochodem, mňam, mandarinky :D :33 ...Creepersky taky žeru :D Ale stejně jako ty mám taky velkou nohu a byla bych v nich ještě vyšší než jsem :D ...Gify jsou sladké, nightcore remixy zbožňuju a Pandora hearts jsem neviděla, ale snad v nejbližší době zkouknu ^^" BTW. užij si to na AnimeFestu! :)

    OdpovědětVymazat